lørdag, august 19, 2006

Erik Kristoffer


Tirsdag 15 august bestemte lille Erik Kristoffer seg for at nå var det tid for å komme ut å hilse på! Vi dro avgårde til sykehuset i godt humør, og fra jeg kjente første ri til lillegutt kom ut gikk det bare to timer! Ingen tid til noen form for bedøvelse her nei!! En utålmodig liten krabat :) Han veide 3080 gram og var 49 cm lang! Og verdens nydeligste lille gutt! Fødselen gikk bra, og jeg føler meg i bra form.



På vei til sykehuset


Vi fikk være på sykehuset til lørdag 19 august, noe som var deilig. Erik koser seg nå hjemme og bare spiser og sover! Omtrent det samme som jeg gjør, bortsett fra at det blir litt mindre søvn på meg da ;) Så nå koser vi oss sammen alle tre, og bare nyter dagene som flyr avgårde! Som Chus sier, det er helt utrolig at man bare kan ligge og stirre på han i flere timer uten å bli lei :)



Erik Kristoffer
1 dag gammel